Tým Končiny

Náš tým se skládá ze zkušených, mladých lidí, kteří ve svých oborech dosáhli již značných úspěchů. Členové autorského týmu se živí především psaním scénářů, knih nebo divadelních her a většina z nich má více než desetileté zkušenosti s hraním stolních RPG her. Vedle ostřílených autorů však disponujeme i profesionálním zázemím, nutným pro vznik dokonalého, atmosférického a především kompaktního RPG světa. Ať už mluvíme o grafice, programování, definování jasných a přehledných pravidel, korektuře textů, či široké skupině nadšených betatesterů, všichni pracujeme s nadšením a společným cílem...

...s cílem vytvořit atraktivní svět Končiny, který posune tradice stolních RPG her do 21. století a stane se tak nejen moderní a interaktivní zábavou pro děti i dospělé, ale i platformou pro další možné rozšíření (karetní hry, knihy, gamebooky, comics atd.) nejen v České republice, ale i v zahraničí.


Ladislav Karpianus

ladislav.karpianus@koncina.cz

Duchovní otec Končiny a věčný optimista, který nás do toho všechny uvrtal a zapomněl se zmínit, jaká to bude fuška. A nejspíš to sám ani netušil, protože do všeho skáče po hlavě. V Končině tvoří hlavně svět, a protože se na něj dívá z pohledu letitého hráče, zadupává ostatním autorům do země geniální nápady, jelikož "za mentálně postiženýho telepatickýho gnóma by přece nikdo hrát nechtěl". Zatím se nám nepodařilo zjistit, kde Ladislav bere peníze, které kolem Končiny rozhazuje jak opilý milionář, ani elán, s nímž se montuje i do tvorby pravidel, obchodního modelu a propagace. Na to ale naštěstí máme jiné odborníky, kteří drží dychtivého Ladislava na velmi krátkém vodítku.

Marek Jiran

marek.jiran@koncina.cz

Mozek celého projektu, který ze všeho nejvíce zbožňuje schůze, kde zařizuje ty praktičtější věci a vymýšlí podivná slova jako esíou, logotyp, distribuční kanály nebo workflow. Kromě toho přispívá do světa svou vášní pro kartografii, meteorologii a ekonomiku. A když už jsme u peněz, nebýt jeho přehnaného sentimentu z každého utraceného haléře, celý projekt už by se dávno rozsypal. Až... Tedy spíš když se jednoho krásného dne budeme díky Končině po Skrblíkovsku koupat v penězích, Marek bude vyděšeně pobíhat kolem s hadrem a dezinfekcí, abychom mu ty mince nedevalvovali.

Lukáš Navrátil

lukas.navratil@koncina.cz

Blázen a neskutečná bedna přes informační technologie, která jen pracuje, nebo spí na klávesnici, případně o pauzách pojídá nuly a upíjí jedničky. Zadáte mu úkol a on vám jen na prstech ukáže počet dní, které nad ním stráví. Bez keců a s nepřítomným výrazem. A přesně takového ajťáka potřebujeme. Někoho, kdo se nám nebude snažit vysvětlovat elementární procesorovou magii. My ho na oplátku neprudíme s magií elementální.

Jan Vrobel

jan.vrobel@koncina.cz

Současný šéfredaktor herního magazínu SCORE zbožňuje RPG a do Končiny skočil rovnýma nohama, když jsme oznámili, že hledáme pravidláře. Zpočátku jsme se trošku báli, že jako zpěvák folkmetalové kapely bude chtít pravidla spíš porušovat než tvořit, ale opak je pravdou a do týmu Končiny přibyl další svérázný, nadšený a výkonný člen. Zbývá jen doufat, že "Vrobimu” nedojde záhy trpělivost s všudypřítomným, všekontrolujícím a vždypřipomínajícím Ladislavem.

Michal Jakl

michal.jakl@koncina.cz

Člověk, bez kterého by se Končina nejspíš jmenovala „Listy rzi“. Ale hlavně dvorní prudič vždy připravený oponovat a hledat chyby v dokonalosti, aby svět Končiny byl neprůstřelný tak, že by si na něm i Robocop vylámal kulky. Vzhledem k obrovským zkušenostem z hraní her mimo žánr přináší do světa mnoho originálních prvků (vrcholem jsou víly připnuté jako luxusní pouťové balónky k zápěstí). Na druhou stranu klasické stolní RPG Michal v životě nehrál, takže na schůzích pravidelně baví zbytek týmu svými neskutečně tupými dotazy a vystrašeným výrazem, když řešíme pravidla.

Zdeněk Třešňák

Do Končiny vnáší především fantasy feeling a společně s Ladislavem a Michalem tvoří hlavně svět. Jen s mytologií se náš milovník elfů plácal měsíce a vytvořil takový background, že by vydal na samostatnou knihu. Při pomyšlení, že z ní nejspíš většina zůstane hráčům skryta, mívá občas deprese. Zdeněk kecá také do pravidel, hlavně když dojde na jeho milované zbraně. Ostatně jako jediný člen týmu se umí stylově ohnat i skutečným mečem. A vlastně i slovem. U tvorby Končiny se však drží a poprvé hořce zakouší, jaké to je, když jeho nápady procházejí velice náročným sítem.

Petr Vyoral

Petr vzešel jako vítěz z naší ilustrátorské soutěže. A plným právem. Během čtyř dnů dokáže z našeho textového prdu udělat luxusní ilustrátorskou kuličku. Navíc se dokáže vlastní imaginací rozmáchnout směrem, který nás příjemně překvapil a zároveň zvládá akurátně splnit „práci na zakázku“. Přesně takového člověka jsme hledali, a vlastně ani nedoufali, že najdeme.